نرم افزار حسابداری اتوماتیک فروشگاهی ، خدماتی ، پیمانکاری و تولیدی حسابیس

گزارشات نرم افزار حسابداری حسابیس

درباره برنامه

گزارشات نرم افزار حسابداری حسابیس در بخش های مختلف برنامه قرار دارند با این حال یک صفحه مجزا برای بخش گزارشات و دفاتر درنظر گرفته ایم.

برنامه حسابیس در هر کدام از فهرست‌ها و دفاتر داخلی، امکان فیلترینگ و محدودسازی زیادی دارد. جداول برنامه را می‌توان کاملا مدیریت کرد و از لحاظ شکل و محتوا آنها را تغییر داد. همچنین براساس هر ستون و براساس تاریخ‌های متعدد مربوط به آن فهرست امکان فیلترینگ وجود دارد. گزینه جستجو در دو حالت عادی و پیشرفته به سرعت فهرست را محدود کرده و مقادیر موردنظر شما را لیست می‌کنند.

در صفحه اول برنامه بخشی وجود دارد به نام “همه‌چیز درباره امروز” . در این صفحه اطلاعات چک‌های پرداختنی و دریافتنی ریالی یا ارزی به همراه فاکتورهای نیازمند کنترل و فاکتورهایی که به موعد تسویه رسیده‌اند، لیست می‌شوند.

مجموعه گزارشات حسابداری” از مهمترین پکیج‌های گزارشات نرم افزار حسابداری است. همانطور که در شکل مشخص است پس از تهیه گزارش، اقلام مختلف حسابداری شامل سند خلاصه عملکرد، حساب سود و زیان ویژه دوره عملکرد ، ترازنامه پایان دوره و ترازنامه ابتدای دوره ، گزارش تسهیم سرمایه براساس درصد شراکت و پیوست دارایی های کالا در دسترس شما خواهد بود. خود این گزارش نیز دارای انتخابهای مختلفی ست تا شکل نمایش اطلاعات را به دلخواه شما درآورد.

 

گزارشات حسابداری در برنامه فروشگاهی حسابیس

 

گزارشات فروش نرم افزار حسابداری

گزارشات فروش” شامل گزارش سود و زیان موردی حاصل از فروش ، گزارشات تفکیکی فروش براساس پارامترهای مختلف ، آلبوم کالاهای فروخته‌شده ، گزارش فعالیت پیک ها و اجرت دریافتی ، گزارش ویژه از ریز اقلام فروش‌رفته و صورت وضعیت تسویه حساب های بلندمدت است.

از طریق صفحه “گزارشات ویژه” از مجموع گزارشات نرم افزار حسابداری ، گزارشی مخصوص از فعالیت و کارکرد انواع تفصیلی که ورودی ها و خروجی های آنها را کاملا متمایز می کند ، به دست می آید. نام این گزارش ، گزارش تفکیکی و تشریحی جزئیات کارکرد است که در صفحه مستقل مانند سایر فهرست برنامه تولید میشود. از دیگر گزارشهای این صفحه صورت خلاصه عملکرد حساب کالاها ، صورت واقعی و نحوه تنظیم مانده حساب فاکتورها و صورت تفکیکی و تحلیلی گردش حساب ارزی ست.

گزارش دفتر کارکرد روزانه ، صورت وضعیت نقدینگی ، دفتر معین های سود و زیان و گزارش جامع اشخاص از دیگر گزارشات موجود در این صفحه است. همه این گزارشات به صورت پویا در صفحاتی که امکان مدیریت آنها و محدودسازی مجدد دارند، تهیه و ارایه می‌شوند. نتیجه این گزارشات را میتوان چاپ کرد، تبدیل به فایلهای دیگر (html,excel,..) کرد یا با آنها نمودارهای دلخواه درست کرد.

در صفحه داخلی موجودی‌های کالا و فهرست اشخاص گزارشات کاربردی و متعدد دیگری نیز برای نرم افزار حسابداری وجود دارد. همچنین هرکدام از دفاتر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابلیت تنظیم گزارش دلخواه و موردنظر شما را فراهم می‌کنند. در دفاتر می‌توان لیست فاکتورها و تراکنش‌های تشکیل‌دهنده‌ آن دفتر را تغییر داد. و مثلا گزارشی از صورت عملکرد یک شخص با کالاها در دفتر حساب کالا به‌دست آورد. البته ما گزارشات مهم را با انتخاب‌های مختلف دراختیار شما قرار می‌دهیم و فقط اگر بخواهید گزارش خیلی خاصی از فهرست تفصیلی‌ها یا گردش دفاتر داشته باشید می‌توانید اقدام به تنظیم مجدد گزارش کنید.